Криворізький Професійний
Гірничо-Технологічний Ліцей

Пользователей на сайте: 0
Гостей на сайте: 32
Строительная доска объявлений на сайте fortstroi.com.ua
Как заработать на недвижимости, подробнее на сайте comintour.net
Придомовая территория, норматив здесь http://stroidom-shop.ru/pravila/pridomovaya-territoriya.html

   Співбесіда з роботодавцем - це спеціальна бесіда, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду.

    Успіх або неуспіх під час співбесіди залежить не тільки від професійних якостей (освіти, досвіду, уміння спілкуватися), а й від того, яке перше враження ви справите на роботодавця. Інколи воно матиме вирішальне значення, якщо, звичайно, ваша фахова підготовка відповідатиме вимогам роботодавця.

  Для того, щоб Ви мали можливість успішно пройти всі етапи співбесіди, пропонуємо вам ознайомитися з наступними матеріалами.

     Підготовка до співбесіди

  1. Намагайтесь знайти всю доступну інформацію про діяльність компанії, її корпоративну політику і вимоги до персоналу. Це допоможе Вам правильно поводитися під час співбесіди.
  2. Підготуйте копії паспорта, ідентифікаційного коду, дипломів, резюме та інших важливих для працедавця документів. Можете взяти з собою зразки своїх робіт (статті, малюнки тощо), якщо у Вас творча професія.
  3. Приготуйтесь назвати прізвища і телефони осіб, які Вас можуть відрекомендувати, заздалегідь погодивши це з ними.
  4. Дізнайтесь про місце розташування організації і дорогу, щоб не запізнитися. Бажано прийти за 15 хвилин до вказаного часу. Якщо Ви все ж спізнюєтеся, попередьте про свою затримку і обов'язково вибачтесь, коротко пояснивши причину.
  5. Дотримуйтесь ділового стилю в одязі. Чоловіки зазвичай повинні приходити на співбесіду в костюмі, бажано, щоб костюм був досить строгим за кольором і кроєм. Вибір одягу в жінок значно більше. Найголовніше - не впадати в крайності при виборі довжини спідниці, кольору або аксесуарів. Макіяж необхідний, але в розумних межах; парфумами або дезодорантами з різким ароматом користуватися не варто.
  6. Складіть перелік очікуваних запитань і підготуйте свої відповіді. Намагайтесь, перш ніж почати відповідати, зрозуміти, навіщо поставлене питання, і вирішити, як можна відповідаючи підкреслити свої сильні сторони і чого говорити у жодному випадку не варто.

 

     Це стандартний набір фраз, але Ви маєте бути готовими до них:

  • Розкажіть про себе.
  • Яку роботу Ви хотіли б отримати і чому?
  • Чому Ви вважаєте, що зможете впоратись з цією роботою?
  • Які Ваші цілі щодо кар'єри?
  • Чому Ви звільнилися з попередньої роботи?
  • Які Ваші основні позитивні риси?
  • Назвіть приклади своїх декількох професійних досягнень.
  • Чи є у Вас недоліки або слабкі сторони?
  • Вкажіть приклади своїх декількох професійних невдач або помилок?
  • Чи отримували Ви останнім часом пропозиції роботи? Якщо так, то, що це були за пропозиції і чому Ви відмовилися?
  • Чи проходили Ви співбесіду в інших місцях, які результати?
  • Що б Ви змінили, прийшовши на нову роботу?
  • До кого можна звернутися за відгуком про Вашу роботу?
  • Які Ваші улюблені заняття, окрім роботи?
  • Як Ви підвищуєте свою професійну кваліфікацію?
  • На яку зарплату Ви розраховуєте?
  • У які терміни і на яких умовах Ви готові приступити до нової роботи?
  • Які питання є у Вас?

 

     Проаналізуйте свої відповіді. Навіть великі артисти репетирують. Адже Вам на співбесіді теж доведеться грати роль. Роль фахівця, що є безцінним придбанням для працедавця. І чим краще і природніше у Вас це вийде, тим вищі Ваші шанси на отримання роботи.

 

     Після цього Ви повинні продумати, як поводитися на співбесіді, оскільки до кожного нового працедавця потрібно підходити з врахуванням його специфіки.

  1. Прийшовши на співбесіду, постукайте, отримавши запрошення, заходьте впевнено. Не забудьте посміхнутися. Стежте за своєю поставою, ходою, намагайтесь дивитися в очі. У Вас має бути вигляд людини, яка може вирішити проблему працедавця, а не бідолахи, який притягнув на співбесіду купу своїх власних проблем.
  2. Сумлінно заповнюйте всі анкети і документи, які Вам запропонують. Пам'ятайте, що все має значення: і стилістика, і помилки, і почерк, і чіткість формулювань.
  3. Відрекомендуйте себе на початку співбесіди. Поцікавтесь, як звуть співрозмовника. Тримайте зоровий контакт.
  4. Дайте можливість працедавцеві вести співбесіду, оскільки в нього є певна програма. Не перебивайте його. Уважно слухайте запитання і відверто відповідайте на них. Якщо Ви не зрозуміли питання, не соромтесь його уточнити («Чи правильно я зрозумів, що ...?»). Можете самі поставити запитання, але не більше двох-трьох, які стосуватимуться змісту роботи і умов її виконання. Працедавець звертає увагу і на те, які саме питання поставлені, і на те, наскільки доречно Ви обрали момент, для того або іншого запитання.
  5. Під час співбесіди прагніть викласти про себе всю позитивну інформацію, проте, якщо повністю зосередитися на тому, що Ви бажаєте розповісти, то ризикуєте упустити найбільш важливі моменти. Ваші відповіді на поставлені питання мають бути прямими і точними. Не перебільшуйте свої кращі якості і професійний рівень, тому що якщо це не вдасться підтвердити на практиці, то виникнуть проблеми.
  6. Тримайтесь з гідністю, прагніть не виглядати невдахою, проте стримуйтесь від зухвалої поведінки.
  7. В кінці розмови слід узгодити питання про те, коли і як Ви дізнаєтесь про результати. Бажано, щоб ініціатива залишалася за Вами: краще домовитись, що Ви зателефонуєте в призначений час, ніж чекати дзвінка. Активна позиція завжди значно краще пасивної, вона характеризує Вас як ділову людину.
  8. Якщо Ви вирішили, що дана організація Вас не влаштовує, слід залишити про себе позитивне враження.
  9. Завершуючи співбесіду, не забудьте про звичайні правила ввічливості. Подякуйте працедавцю за приділений Вам час і увагу.

     Ретельно проаналізуйте свою поведінку і зробіть правильні висновки. Якщо Вам відмовили, то спробуйте з'ясувати причину відмови, щоб внести відповідні корективи при підготовці до нової співбесіди. Дуже важливо знати, що Ви зробили все, що було у Ваших силах і під час підготовки, і в процесі співбесіди.