Кожен свідомий громадянин має знати історію власної держави й народу. Цей постулат не втрачає своєї актуальності й нині, адже стратегічні задачі сьогодення завжди мають своє коріння у минулому: далекому або відносно недавньому. Окрім того, історична наука сприяє розумінню певних економічних, політичних, правових, етнічних та інших проблем. Саме у минулому ми можемо пізнати сутність процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві.

Проведений 19 лютого у Криворізькому професійному гірничо-технологічному ліцеї відкритий урок був присвячений подіям тридцятирічної давнини. Викладачем історії та суспільних дисциплін Грищенком О.Б. були розкрито причини й обставини проголошення незалежності України, проаналізовано перші державотворчі кроки та охарактеризовано історичне значення даних подій для подальшого розвитку нашої країни. Здобувачі освіти груп №2 («Кухар. Офіціант. Бармен») та №3 («Кухар. Кондитер») залюбки прийняли участь у даному заході, забезпечуючи зворотній зв’язок шляхом використання інтерактивних вправ LearningApps та тестових завдань, створених завдяки сервісу Google Forms. Найголовніший висновок, який винесли для себе юнаки й дівчата полягав у тому, що самостійність української держави стала результатом багатовікової боротьби наших предків та прагнення працелюбного народу України жити власним, ні від кого незалежним життям.

У підсумку слід зазначити, що цілісне розуміння сутності історичних процесів сприяє формуванню гармонійно розвиненої особистості, критично мислячого професіонала власної справи та патріотично налаштованого громадянина своєї держави.