Мартиненко Катерина Валеріївна

Методист,

спеціаліст першої категорії

Здобула освіту у ДВНЗ «Криворізький національний університет» (2014 р.).

Працює у комунальному закладі освіти «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей» Дніпропетровської обласної ради» з 2008 року.

Педагогічний стаж 16 років.

Мартиненко Катерина Валеріївна за час роботи в закладі освіти зарекомендувала себе фахівцем, який  має  високий рівень розвитку академічної та професійної мобільності, загальної і психолого-педагогічної культури. На високому рівні організовує роботу методичного кабінету та здійснює координацію діяльності методичних комісій. Організувала роботу педагогічного колективу щодо розробки програм тренінгів за напрямами розвитку творчих здібностей здобувачів, кар’єрного зростання, критичного мислення та підприємницької ініціативи. Здійснила цифрову каталогізацію науково-методичних напрацювань педагогічних працівників в електронній бібліотеці ліцею (2020).

Вона ефективно координує проведення науково-дослідної діяльності в ліцеї за темою: «Професійна підготовка майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти». Є секретарем координаційної ради інноваційного віддаленого кластеру «Електроімпульс», створеного з метою реалізації завдань міжрегіонального експериментального дослідження «Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти». Успішно виконує завдання щодо розробки програм й наукового апарату досліджень, статистичної обробки їх результатів та висвітлення досвіду педагогічного колективу за напрямами науково-дослідної діяльності

Значну увагу приділяє оновленню змісту професійної освіти. Вона є автором методичних рекомендацій «Особистісно-орієнтований підхід у діяльності педагога в умовах сучасної парадигми освіти» (2021р.), «Технологія організації експериментальної роботи у закладі професійної (професійно-технічної) освіти» (2022 р.), «Методика розробки та упровадження короткострокових програм професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю» (2023 р.), співатором цифрового комплексно-методичного забезпечення навчально-практичного центру електротехнічного профілю (2023 р.) та навчального посібника «Монтаж, налагодження та експлуатація електрообладнання», який отримав гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі» (2024 р.).

Нею розроблено мобільний додаток доповненої реальності  для педагогічних працівників та здобувачів освіти «AR KPGTL» (2020 р.), вона є ініціатором створення 3d-моделей сучасного виробничого обладнання та впровадження роботи із розробки цифрових діагностичних комплексів. Її методичні напрацювання за темами «Методика використання технологій доповненої реальності в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти» та «3d-технології в освітній діяльності педагога» були відзначені золотою медаллю під час XI Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти-2020» у номінації «Упровадження інформаційно-цифрових систем і технологій у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів освіти».

Має ряд наукових публікацій за темами: «Методика проєктування змісту професійної підготовки за напрямом формування часткових кваліфікацій у майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах ЗП(ПТ)О» (2021 р.), «Сучасні аспекти організації професійної підготовки майбутніх електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування в навчально-практичних центрах» (2022 р.), «Професійна підготовка майбутніх електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування в навчально-практичних центрах: науково-теоретичні аспекти» (2023 р.), «Quality Control Model lingof Competitive Professionals’ Trainingat Vocational Education Institutions» (2023 р.).

Виступала із доповідями в рамках:  міжрегіональних вебінарів «Забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти», «Маркетинг і логістика інновацій» (2023 р.); Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасний стан і перспективи розвитку інформаційно-освітніх технологій» (2020 р.); Міжнародної конференції «Інноваційні моделі розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної і фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи» (2021 р.); панорамного вебінару «Джерело інновацій» (2022 р.), Третього міжнародного наукового форуму «Адаптивні процеси в освіті» (2024 р.).

На високому рівні здійснює організаційно-методичний супровід атестації педагогічних працівників закладу, організовує процес їх безперервного професійного розвитку. Постійно надає допомогу у виборі сучасних форм та методів навчання й виховання здобувачів освіти.

Вона пройшла курс навчання, успішно склала іспити та стала експертом Національного агентства кваліфікацій із акредитації кваліфікаційних центрів (протокол НАК № 17(53) від 15.11.2021 р.).  Здобуває освіту в аспірантурі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» за програмою докторів філософії «Освітні, педагогічні науки».

Має ряд нагород різних рівнів: грамота Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею (наказ від 30.09.2014 р. №193), грамота виконкому Покровської районної у місті ради (2019 р.); грамота департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації (наказ 16.09.2019 р. №552-к/тр); почесна грамота Національної академії педагогічних наук України (2019); грамота Національної академії педагогічних наук України (2020 р.); подяка Міністерства освіти і науки України (2020 р.); грамота департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації (наказ 29.09.2021 р. №545-к/тр);  подяка навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області (2022 р.)